10 lucruri pe care le-am aflat la Future of Media Conference 2017

Vă povesteam într-un articol precedent că am fost acreditată ca blogger la Future of Media Conference 2017 așa că acum am revenit cu 10 lucruri pe care le-am aflat la această conferință.

  1. Pe facebook ai la dispoziție 1,7 minute să captezi atenția utilizatorului dacă acesta este conectat de pe mobil și 2,5 secunde dacă este conectat de pe desktop.
  2. Ne plac poveștile mai mult decât ne place adevărul. Și asta a zis-o Mark Twain cu mult timp în urmă și e valabil și astăzi.
  3. Marketingul este despre idei. Însă, cum vin ideile?
  • Trebuie să trăiești o viață bogată.
  • Trebuie să înțelegi cât mai bine proiectul la care lucrezi, să îl descoperi în profunzime, să petreci timp cu subiectul.
  • Trebuie să combini experiențele tale de viață cu proiectul.
  • Trebuie să nu mai lucrezi deloc o perioadă la proiectul pentru care cauți ideea. O să te lovească inspirația fix când te aștepți cel mai puțin pentru că o să începi să faci niște conexiuni incredibile.

4.  Emoția contează mai mult decât mesajul. Oferă-i publicului o experiență emoțională!

5. A fost lansată Platforma Minților Creative. Recomandare de carte: 24/7 Ghidul Antreprenorului Creativ din România.

6. Integrează natural produsele în postări/ poze pe Instagram sau Facebook.

7. China creează un miliardar la fiecare 5 zile.

8. Campanii inedite:

  • Giraf – Apa Minerală Zizin
  • Provident
  • Magic – Părinții copiilor bolnavi de cancer locuiesc pe un scaun

9. Fă-ți o hartă a influencerilor!

10. Comunică segmentat!

23 Comments Posted

  1. Mi-a placut articolul ! Insa eu nu am urmarit niciodata tehnici de marketing, nu stiu in cat timp captez atentia etc. Scriu ce simt…cand simt :D. E si asta un fel de exprimare si oamenii ma urmaresc pentru asta.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*