7 secrete cu care am rămas de la Content Creators Conference 2019

Fie că realizăm o fotografie și o postăm pe Facebook, fie că scriem un text pe blog sau încărcăm un clip pe Youtube sau, pur și simplu, facem stories pe Instagram, devenim creatori de conținut, dar oare conținutul nostru este relevant pentru ceilați, e de calitate, e captivant, util, produce el vreo emoție? Căci în definitiv aceste aspecte ne diferențiază de mare mulțime și ne face să rămânem în memoria urmăritorilor noștri pentru ca aceștia să revină pe conturile noastre.

Așa că vin să vă întreb: De ce să fim ordinari când avem șansa să fim extraordinari? De ce să rămânem mediocri când putem fi memorabili?

Am participat zilele trecute la prima ediție a conferinței Content Creators by Caroli ce a avut loc la București, la Radisson Blu și a reunit persoane importante din online ce au dezbătut, în prima parte, subiecte precum conținutul relevant de brand, diferențierea și adaptarea conținutului la specificul canalului, captarea atenției consumatorilor și au fost prezentate campanii inedite care au avut un real succes atât în online, cât și în offline. Partea a doua a evenimentului a fost reprezentată de Arena Maeștrilor în cadrul căreia cei 17 finaliști de la ”Cel mai bine plătit job” și-au prezentat ideile cu care au intrat în competiție, idei ce au avut misiunea de a convinge o țară întreagă că gama Maestro din ingrediente 100% naturale este alegerea corectă. Am văzut idei fantastice, tineri talentați, emoții, speranțe, iar aici puteți vedea top 5 creatori ca să vă convingeți și voi de ce vă povestesc. În ultima parte a conferinței, s-a discutat despre Instagram, rețeaua cu care mai rapidă creștere din ultima perioadă, despre diferențiere și tool-uri care vă pot ajuta la creșterea vânzărilor.

Voi împărtăși cu voi 7 secrete care vă vor ajuta să fiți memorabili, indiferent dacă sunteți brand-uri sau influenceri:

1.Transmiteți emoție!

Puteți vinde absolut orice și puteți atrage oricât de mulți urmăritori dacă reușiți să transmiteți emoție, dacă îi faceți pe oameni să râdă, să plângă, să fie curioși, să trăiască povestea alături de voi, să stea cu sufletul la gură așteptând să vadă ce se întâmplă mai departe. Producându-le amoții, îi faceți să își amintească de voi și să se întoarcă să cumpere, să vadă ce mai faceți, să vă asculte, să vă citească. Veți deveni memorabili pentru că oamenii rezonează cu voi prin emoțiile pe care le trasmiteți.

2. Implicați publicul, cereți păreri și țineți cont de ele!

Oamenilor le place să își dea cu părerea despre orice (as putea spune că noi, românii, suntem experți în orice domeniu și putem vorbi despre orice dacă ni se solicită părerea pentru că noi știm, noi am trăit asta, noi am folosit asta). Buuum! Legați-vă de acest lucru, de faptul că oamenii adoră să li se ceară părerea, implicați-i în povestea voastră și, foarte important, ține-ți cont de sfaturile și părerile lor pentru că se vor simți bine pentru că au fost luați în seamă și vor crea o legătură emoțională cu voi atât de puternică încât vor reveni la voi.

3. Fiți sinceri!

Sinceritatea a devenit un lux, nu mai e de mult o normalitate și oamenilor parcă le e teamă să spună adevărul, să fie vulnerabili, să se descopere așa cum sunt. Asumați-vă tot ce faceți, prezentați-vă în fața audienței așa cum sunteți, recunoașteți când greșiți și facețit tot posibilul să vă îndreptați greșelile, fiți transparenți și fiți integrii! Nu contează faptul că faceți o greșeală, cât contează ceea ce faceți după ce ați greșit, cum o recunoașteți, cum o repareți.

4. Fiți relevanți!

Spuneți-vă povestea așa încât să nu atragă doar pentru o persoană, ci miliarde. Experiența celor puțini trebuie să fie relevantă pentru cei mulți.

5. Fiți autentici!

În 2019 nu mai merge cu fake-uri. Fugiți de banal, fugiți de imitații ieftine. Lipsa se substanță se simte și trebuie să comunicați cine sunteți voi cu adevărat.

6. Înlocuiți autenticitatea cu curaj!

Trebuie să aveți curajul să vă expuneți, să ieșiți în față, să deveniți memorabili. Trebuie să vă asumați ceea ce sunteți și ceea ce faceți.

6. Ideile vor fi următoarea monedă de schimb.

7. Oferiți beneficii oamenilor pentru a rămâne pe canalele voastre!

Fie că vorbim despre Pagina de Facebook, canalul de Youtube sau contul de Instagram, oferiți oamenilor o experiență, o informație utilă, ceva ce nu pot găsi în altă parte, ceva relevant, ceva amuzant, un plus de valoare care să îl facă să se întoarcă pentru că la voi găsește mereu ceva de valoare. Atenția se cumpără cu valoare.

Nu tot conținutul vă propulsează acolo unde doriți să ajungeți, însă cu mici ajustări puteți reuși să creați valoare și să fiți memorabili. Trend-urile se schimbă, preferințele consumatorilor se schimbă și ele, asigurați-vă că mențineți ritmul lor și vă adaptați la schimbări!

Până și Piramida lui Maslow s-a adaptat schimbărilor.

Indiferent dacă sunteți specialiști în comunicare în cadrul companiilor și agențiilor de PR, oameni de marketing și vânzări sau bloggeri și vreți să aflați noile tendințe din Social Media precum și strategii eficiențe pentru promovare în rețelele sociale, vă invit să ocupați un loc la Social Media Summit 2019, un alt eveniment organizat de Biz și sper să ne întâlnim acolo.

Când? Pe 27 februarie.

Unde? ARCUB, București

De ce? Pentru că informația înseamnă putere, iar în 2019 dacă nu sunteți pe val, vă mătură valul.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*