Priveam liniștită pe fereastră nebunia de nori printre care își făcea loc avionul. Pe sub noi treceau grăbiți câțiva nori, pe deasupra erau alții. La un moment dat, un alb complet s-a așternut în fața mea. Marea aceea de nori mă îndemna să visez la o plajă și un cocktail și un nisip fierbinte care să îmi gâdile tălpile.
– Doamna Alexandra Călinoiu? Aveți meniu special de fructe. (Ah ce mă amuză toți cei care mă strigă ”doamna”).
Și uitasem de meniul gratuit pe care îl alesesem atunci când mi-am rezervat biletul. N-am cuvinte să vă spun cât de sceptică și de dezamăgită am fost atunci când am văzut că trebuie să zbor cu TAROM. Să-mi fie cu iertare! Mi-au depășit așteptările cu mult. Și nu m-au cucerit cu gustările gratuite, cu sucul de mere, cu cafeaua cu lapte, nici măcar cu zâmbetele cât au reușit să mă cucerească cu revista gratuită din buzunarul scaunului – Tarom Insight. Cred că este prima revistă despre care scriu. Am savurat-o cu plăcere din scoarță îm scoarță în timpul zborului mai mult decât mi-am savurat cafeaua și voi știți că eu sunt #coffeeaddicted.


În paginile ei am găsit o mulțime de informații utile cu privire la diverse destinații operate de TAROM, recomandări de locuri, atracții turistice, mâncăruri, restaurante, muzee, dezvoltare personală, securitate, diverse activități și sporturi extreme. M-a cucerit prin stilul de scriere, prin modul în care m-a îndemnat să visez și m-a făcut să îmi doresc mai mult de la mine, de la viață, de la călătoriile mele. M-a făcut să îmi doresc să excelez, să fiu mai bună la ceea ce fac, să ajung mai departe decât am fost până acum, să cuceresc noi teritorii, să pornesc în noi aventuri.

Și cel mai mult mi-a plăcut că nicio clipă nu a încercat să îmi vândă ceva sau cel puțin nu mi-a lăsat impresia aceasta, chiar dacă la final are oferte de city break-uri. Eh…m-a făcut să îmi doresc un card BT Flying Blue cu care să îmi cumpăr bilete de avion și primesc Mile Premiu din care pot să îmi achiziționez ulterior alte bilete. Asta-i așa pentru mine pentru că sunt călător frecvent și simt nevoia de recunoaștere, nicidecum să vi-l promovez vouă pentru că nu am niciun interes. Fiecare cu călătoriile sale. Vouă vreau să vă promovez dorința de a descoperi locuri noi, de a vă descoperi pe voi înșivă, de a vedea frumusețea în tot ce vă înconjoară și de a vă urma pasiunile.
Cât despre TAROM, pot spune că m-a cucerit de la primul zbor. Ah, și tare-mi doresc să apar cu un articol sau un interviu în revista lor pentru că mi-s dragi și vreau să am o legătură de suflet cu ei (prin ei mă refer la oamenii din spatele companiei, la fiecare în parte care a contribuit cu o idee, cu un gest, cu un zâmbet ca eu și toți ceilalți pasageri să avem un zbor plăcut).
Ce mi-a mai atras atenția în timpul zborului este AIRFI – rețea wireless la bordul aeronavei pentru a ne bucura de filme, jocuri, muzică și ghiduri de călătorie.
Și pentru un zbor plăcut, tot în revistă am găsit mici trucuri de relaxare pentru a spori confortul. Eh, dar vă las să răsfoiți singuri revista în timpul următorului zbor.
TAROM este o altă companie care excelează la capitolul User Experience și vă încurajez să o descoperiți cu plăcere!



Felicitări, TAROM, și mulțumesc pentru răsfăț! O să aplaud la aterizare chiar dacă nu am acest obicei. Voi o meritați din plin!
CITEȘTE ȘI:
Mă bucur pentru tine. Experiența mea pe un zbor charter cu TAROM nu a fost deloc plăcută. Mult mai profesionist mi s-a părut echipajul de la Aegean Airlines, tot pe un zbor charter.
Ah, îmi pare rău pentru acest lucru. Și pentru Aegean Airlines am tot respectul. M-am îndrăgostit de zborurile cu ei!
[…] Cum a fost primul meu zbor cu TAROM […]